5-10

5 oktober 2016 - Bundaberg, Australië

Vandaag van Noosa naar Bundaberg gereden met een aantal tussenstops, o.a. in de buurt van Gin Gin waar we naar de geheimzinnige kraters zijn gaan kijken, wat een tegenvaller, maar een ontzettend mooie rit. Kan de kraters niet aanraden. Veel dieren gezien en tot 2x toe een redelijk grote koe flink laten schrikken.... lopen ook gewoon los op de weg. nu heerlijk Motel met fijn terras, dus zal vanavond wel laat worden. Vandaag wel ontzettend warm en veel zon, dus voel al een beetje verbrand vel. groetjes en tot morgen maar weer

1. Wil / Jaap:
    5 oktober 2016
    Hoi vakantiegangers, het is om jaloers te worden als wij jullie reisverhalen lezen. Wij volgen jullie reis via de atlas en kijken ervan op wat jullie nog allemaal ondernemen. Helaas, hier is het een ziekenboeg. Jaap kan bijna niet lopen. Is het ischias, 'n uitvloeisel van zijn hernia, artrose? De huisarts en fysiotherapeut weten het ook niet. Maar van zijn bil tot zijn voet doet het pijn. Nog even aanzien en anders foto's laten maken. De kreupele helpt de lamme!!! In jullie reisverhalen mis ik de naam van Mark. Is hij niet mee? Voor jullie...op naar de volgende bezienswaardigheden en tot...
    Groetjes Wil en Jaap
  2. Jos en Babs:
    5 oktober 2016
    We zijn helemaal terug Aussi land. Veel hebben we ook samen beleefd en ook zijn we op plaatsen geweest die jullie nu aangedaan hebben. Wat een leuke foto's . Veel vogels en landschappen. Galah, kookaburra die ons vroeg iin de morgen wekten bij de treinwagons waar we logeerden. Ben jaloers, Goede reis verder en zijn benieuwd naar de volgende verhalen,Jos en Babs.
  3. Dorry en Piet Zegers:
    Hoi Ad, Tineke en kinderen,
    Geweldig dat jullie nog zo'n grote en uitgebreide reis kunnen maken! Wanneer zijn jullie vertrokken en hoe lang blijven jullie weg?
    Van jullie vorige reis naar Canada heb ik (Piet) alle foto's en films gedownload; dat waren er behoorlijk veel! En super goed! Wellicht doe ik het nu weer.
    Dorry heeft inmiddels 2 staar operaties (in elk oog 'n kunstlens) achter de rug en kan nu weer prima zien.
    Maar door haar 'versleten' rug gaat lopen toch moeilijker en fietsen lukt ook niet meer.
    Goede reis verder, groetjes en tot wederhoren,
    Dorry en Piet