11-10

11 oktober 2016 - Mission Beach, Australië

Vandaag van Townsville naar Mission Beach, tussenstop bij Lourdan Valls (ben niet zeker meer van de naam) op het bord stond enthousiast een middelmatige wandeling van 3km. Ahum.... Ik denk dat de 1 er af gevallen is en middelmatig zou ik het niet noemen met een stijging van 12 tot 15%!!! Gesloopt, maar toch eigenwijs naar boven gelopen/geklommen en een prachtig uitzicht op de waterval, ondanks het droge seizoen toch nog een paar aardige stralen water. Ik natuurlijk nog even lekker onderuit gegaan tijdens de afdaling, Bijna op de bestemming aangekomen wilde pap ook nog even de murray falls bekijken, grrr een rit van 20 km waarbij 12 km over gravel en 1 baansweg!!!!! Joepie!!! Weer een heerlijke cabin, mam is al direct weer aan het koken. Hier is het cassowary sanctuarium, overal borden zoals je normaal de waarschuwing voor de koala en kangaroo ziet. Vanavond maar eens goed gaan kijken of we er 1 kunnen spotten.... Morgen naar Cairns waar we 3 nachten blijven, donderdag komt Mark in Cairns aan en heeft dan even de tijd om te acclimatiseren. Het is hier nog vroeg, maar vogels overal, je hoort ze alleen en ziet ze niet. Grrr. Te veel begroeiing waar ze zich in kunnen verstoppen. Vanavond maar eens goed voor gaan zitten....