13-10

13 oktober 2016 - Cairns, Australië

Vanmorgen heel vroeg het bed uit, Jakkes, om Mark op te halen van het vliegveld. Hij had gelukkig ook een goede reis gehad en was niet eens volledig gesloopt. Terug op de camping uit laden en na even zitten ging Mark toch maar even slapen, Pap ging de was doen en Mam nog even het eten voorbereiden, uitstekende kans voor mij om ook even een klein dutje te doen.....heerlijk. Na de rust naar Kuranda gereden om naar de Aboriginal dans te gaan kijken, maar deze was verhuisd naar Cairns, aan de basis van de Skyrail, de laatste show was al voorbij, we konden alleen nog aan de avondshow met diner deelnemen. Aangezien we het avondeten thuis al helemaal voorbereid klaar hadden staan dit maar voorbij laten gaan. Terug de berg op richting Kuranda en naar de Barron Falls geweest. Pap en ik alleen tot bovenaan het uitkijkpunt gelopen, Mark actief naar beneden gelopen en heeft daar nog wat foto's kunnen maken. Geweldige natuur hier en lijkt ook echt een Rainforest waar je door heen kunt rijden.

1. Floor:
    13 oktober 2016
    Mark gefeliciteerd met je verjaardag.
    Veel plezier allemaal
  2. Jos en Babs:
    14 oktober 2016
    Wat een K.. Straaltje, maar de omgeving zal wel mooi geweest zijn. Toch nog naar de Abo.dansers geweest? Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Veel plezier gr. babs

PS "k" staat voor klein en niet wat jullie denken!
    Gr Jos