15-10

16 oktober 2016 - Lake Eacham, Australië

Goedemorgen, ja ik ben eigenlijk te laat met schrijven van mijn verhaal van 15-10, is hier al 16-10, maar we hadden het gisteren veel te druk met kijken naar de Sugargliders, wat leuk. Helaas geen Striped Possum, maar we hebben vanavond nog. Gisteren dus naar Chambers gereden, direct bij aankomst omsingeld door bush en vogels. Tijdens het uitladen van de auto was er al 1 bushTurkey zo brutaal om mijn Take Away beker koffie om te gooien van de rand van de balustrade... Ja, voor degene die mij kennen, de Turkey leeft nog, maar ook alleen maar omdat ik geen goede bijl en hakblok kon vinden!!!!! Mijn koffie, is ie nu hij nu helemaal!!

's avonds smeren ze hier wat honing op een paar bomen om Sugar gliders te lokken en daar komen ze ook gretig op af. Tot 23.00 uur s er verlichting, maar daarna komen de verlegen gliders ook nog eten, dus we hebben knap lang op de uitkijk gestaan. Zo 50 foto's bij elkaar geknipt, ze zijn allemaal even schattig!!!!

Op de veranda al gauw uitgevonden waar welke vogel van houdt dus mandarijn, brood, zaden en watermeloen neer gelegd, Bingo. Groot nadeel is om de Bush Turkey van ons voer vandaan te houden, 1 jaagt alle andere Turkey's weg, maar denkt dan dat alles voor hem is. NOT!!!!

1. Jos en Babs:
    16 oktober 2016
    Leuk die bungalow weer te zien.mooie omgeving en veel vogels te zien. Possums hebben jullie genoeg gezien. Lekker buiten op balkon eten. Geweldig! Veel plezier nog.
  2. Wil / Jaap:
    16 oktober 2016
    Hoi globetrotters, jullie zijn wel omringd door heel wat dieren en een prachtige natuur. En natuurlijk ook heel gezellig zo met z,n viertjes. Kun je al die indrukken nog wel opslaan? Wel handig al die verslagen en foto,s. Dan kun je er thuis ook nog volop van genieten. Blijf genieten en gezond, Jaap en Wil
  3. Hennie Sulsters:
    17 oktober 2016
    Prachtige verhalen en foto's Ien, heel erg bedankt. Ik ben er zó blij mee. Sugargliders, toe maar, maak me maar jaloers! Wat ik hier heb is een muisje, maar als die probeert in de gladde paal van mijn pindasilo te klimmen, is ie ook zóó lief. Ik heb nu trouwens al twee muisjes!
    Groetjes - Hennie