16-10

16 oktober 2016 - Lake Eacham, Australië

Vandaag een boottocht gemaakt op Lake Barrine, prachtig natuurgebied. Tijdens de tour diverse dieren gezien, van goed getrainde eenden, tot een kleine Python. Ook zwemmen er Alen (breed uitgevallen palingen) en snapping turttles rond. Daarna Lake Eachem en lekker thuis gaan eten. Met Pap het circuit van de 3 watervallen gereden en gelopen, prachtige watervallen gezien en ook lekker geklommen op het alternatieve pad, camera van Mark en mij werd er duizelig van. MillaaMillaa Falls, Zillie Falls en Ungallie Falls, heerlijke tour, maar het werd snel donker, dus vlug terug naar huis en nog even een flinke wandeling van 1 uur gemaakt om te kijken of we de Platypus te zien kregen, maar helaas, net als de striped Possum niet gevonden, maar wel weer een flinke klim, we hadden het er warm van. Vanavond nog eens proberen of we de  possum kunnen spotten.

1. Jos en Babs:
    17 oktober 2016
    Bij de MillaaMillaa Fals tig jaar geleden met Ad en Tineke na uren speuren de Platypus gespot. Op video en foto gevangen. Was een mooie waterval.