overnachting Ibis

26 september 2016 - Amsterdam, Nederland

Daar zitten we dan met z'n drieën met een glaasje wijn naar Gordon ergens in Afrika te kijken in onze hotelkamer. Vannacht lekker slapen en dan morgen een lange reis vanaf Amsterdam eerst naar Hongkong, dan tussenstop van 3 uur en door naar Sydney. Als het lukt laten we in Hongkong nog even horen hoe het tot dan toe is gegaan. Groetjes Ank, Tineke en Ineke

1. Karen Esser:
    26 september 2016
    Goede reis en ben benieuwd naar de verhalen. Karen en Frans xx
  2. Jos en Babs:
    27 september 2016
    Wij zijn benieuwd welke plaatsen jullie aandoen waar we gezamenlijk geweest zijn.
    Prettige reis verder.
  3. Wil / Jaap:
    27 september 2016
    Hoi, reislustige vrienden, wij dachten dat jullie in oktober zouden vertrekken. Knap dat jullie nog zo'n reis kunnen ondernemen. Geniet volop en wij reizen in gedachten met jullie mee. Groetjes, Wil en Jaap
  4. Janna:
    28 september 2016
    Ik zal met jullie mee genieten van deze mooie reis!HG Janna.