Veilig aangekomen in Sydney

28 september 2016 - Sydney, Australië

Amsterdam - Hongkong 11,5 uur en door wat vertraging door Turbulentie gelijk naar de gate voor volgende vlucht Hongkong - Sydney nog even 8,5 uur. Weer lekker veel turbulentie, mam een golf witte wijn over haar schoot en ik een flinke golf koffie, zonde!!!! Wel intussen 3x controle en voor je het vliegtuig in mag ook nog je hele handbagage nagezocht, grrr. Onderweg kun je nu ook buiten via een camera mee kijken, de foto's zijn niet geweldig maar het is tijdens het vertrekken en landen wel leuk om te zien. Vlot door de douane in Sydney en shuttle naar hotel geregeld. Nu lekker douchen en dan proberen te slapen. Het gesloopte gevoel valt mij reuze mee, Pap is wel moe, maar mam wil op stap en gaan kaarten!!! Echt niet. We hebben een probleem, want pap is de handige landkaart thuis vergetendus moeten nu even via internet zoeken hoe we verder gaan reizen. Gelukkig hebben we geen programma dus dat zal wel los lopen. Nu eerst maar eens lekker slapen

1. Wil / Jaap:
    28 september 2016
    Hallo allemaal, een reis zonder obstakels is ook maar saai. Rust eerst maar goed uit voordat jullie verder gaan, want er valt volgens mij nog heel wat te genieten. Fijne reis en tot het volgende verslag. Groetjes Wil en Jaap
  2. Janna:
    30 september 2016
    Hebben jullie nog wat kunnen slapen in het vliegtuig?Fijne reis nog verder.Doe het kalm aan!!-tip voor Tineke.-H G Janna.