Even inhalen van 29-9

30 september 2016 - Blueys Beach, Australië

Gisteren deed mijn internet het niet, we zaten ook echt in nergensland, maar schitterende omgeving. Bij de start van onze rit kilometerstand van de huurauto die we zojuist hebben opgehaald is 11353. Na wat Kris kras door Sydney heen rijden met onze nieuwe (voor mij enorm lang en brede) huurauto en ook nog eens links rijden(???)  Leuk als je denkt naar rechts te moeten dat je dan eerst een doorgaande weg (vol verkeer) moet oversteken....na een paar minuten zonder mogelijkheden dan toch maar linksaf!!!! Gelukkig doet de TomTom van mijn telefoon het heel goed!! Hihi   Na wat gezoek waar we eigenlijk naar toe willen besloten om richting New Castle te rijden, onderweg diverse mooie stops gemaakt en dan door naar Bulladellah en uiteindelijk in Blueys Beach geëindigd. Onderweg zat vanwege de schoolvakantie alles nog volgeboekt. Fijn in het donker over een smalle slingerweg met haarspeldbochten, leek wel Zwitserland, alleen zie je niets want het is hier echt stikkedonker. Hier een fijn motel, maar mijn internet deed het dus niet meer, lastig. Kun je niet berichten naar huis en ook geen verslag insturen... Dan toch maar kaarten en dan lekker slapen.